Treceți la conținutul principal

Orez rosu cu legume

Mama mea se străduiește,
Bunătăți îmi tot gătește.
Orez roșu cu legume
A făcut azi pentru mine.
Este foarte aspectos,
Iar la gust e delicios!


Rețeta - Orez roșu cu legume:

Orezul roșu se fierbe aprox. 45 min (conform instrucțiunilor de pe ambalaj). Legumele (praz, morcov, ardei, păstârnac) se călesc în apă și puțin ulei presat la rece (eu am pus ulei de cocos). Când sunt gata legumele se pun peste orez.

Legumele i-au dat un gust dulceag, delicios... micuțul meu a fost foarte încântat.

rime si retete, jurnal de BLW-ist, carte bucate, carte retete sanatoase, vixy.ro, retete bebelusi si copii, retete inedite, preparate sanatoase copii, mancare sanatoasa pentru bebelusi, autodiversificare, mancare BLW


_____________________
O parte a retetelor prezentate pe blog si multe altele au fost incluse
in cartea "Retete gustoase si rime haioase".

http://vixy.ro/precomanda/

Comentarii