Treceți la conținutul principal

Produse noi pentru tema Albinute

Inca din copilarie am avut o afinitate pentru albinute, pentru ca tatal meu a avut un hobby frumos pe cand eu aveam cativa ani, acesta continuandu-se cam pana cand am terminat liceul... a avut stupi de albine si tin minte cata atentie si ingrijire le acorda pentru ca ele sa fie fericite si sa ne ofere cea mai buna miere. Sunt mici, frumoase si stiu sa-si construiasca o familie unita lucrand tot timpul in echipa, cu siguranta am invatat sa le respect.

Cu gandul la ele am inceput sa adaugam in magazinul on-line mai multe produse create special pentru petreceri tematice sau botez tematic cu albinute.
Toata tema cu albinute o gasiti aici.

tema botez albinute, papetarie personalizata botez, invitatii albinuta, cutie dar albinuta, coifuri albinuta, ghirlanda albinute, candy bar albinute, vixy.ro, tema botez albinuta

Invitatiile cred ca le stiti deja, le puteti vedea aici.

invitatii albinuta, invitatii personalizate tema albinuta, invitatii handmade albinuta, invitatie albina, vixy.ro, petreceri tematice, botez temaci, invitatii botez deosebite, invitatii speciale, invitatii copii

Comentarii