Treceți la conținutul principal

Tutorial: Margarete din hartie


Trebuie sa va spun ca ma bucur tare mult ca fac parte din echipa Atelierul si ca pe langa blog-ul meu mai am ocazia sa va prezint diferite tutoriale si prin intermediul revistei  (aici despre mine iar aici articolele/tutorialele realizate in cadrul revistei).
Astazi incepem ziua intr-un mod creativ si va provoc sa realizati margarete din hartie. Nu va speriati! Va voi ajuta iar pe langa explicatiile pas cu pas aveti la dispozitie si un template pe care il puteti descarca gratuit, pentru a decupa petalele. Tutorialul este realizat pentru revista Atelierul si il gasiti detaliat aici.



Si pentru a va da seama cat de usor poate fi, iata ce materiale sunt necesare:
  • lipici
  • fir melană
  • foarfece
  • scobitoare
  • template-ul tipărit (un A4 = 3 margarete si este disponibil aici)




Sunt convinsa ca imaginatia va va indruma sa le folositi in foarte multe proiecte creative asa ca va doresc mult spor si astept cu drag sa imi aratati proiectele cu margarete din hartie realizate de voi.

Comentarii

  1. Sunt superbe!!!o idee minunata de-a decora un pachetel!!!Eu sigur am sa le incerc :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Anca! Abia astept sa vad ce ai decorat cu aceste margarete.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu