Treceți la conținutul principal

Ambalaje pentru Craciun 2013 (2 din 4)

Ieri nu am avut internet, dar nici nu i-am dus lipsa pentru ca armata de soricei Mickey mi-a tinut companie.
Cu o mica intarziere dar cu scuzele de rigoare acum va prezint cum sa ambalati cadourile pentru Craciun, episodul doi: globulete 3D.
Vreau sa va mai spun ca acest ambalaj face parte din cele cateva prezentate intr-o emisiune televizata. Asta asa, sa va dati seama pana unde a ajuns obsesia mea cu ambalajele personalizate. :))



 

Materiale necesare:
- hartie colorata;
- creion;
- lipici;
- foarfeca;
- optional forme pentru prajiturele.


Eu am ales sa fac globulete 3D, dar va puteti juca foarte frumos cu aproape orice forma, atentie mare pentru ca trebuie sa avem simetrie.

Pasul 1: Desenam cu mana libera sau folosim formele pentru prajiturele.


Pasul 2: Decupam cate 3-4 forme identite pentru fiecare obiect 3D ce va fi creat.


Pasul 3: Indoim pe jumatate si lipim formele indoite. Puteti sa alternati culorile si sa va jucati asa cum va ghideaza imaginatia.



Pasul 4: Lipiti formele 3D pe cutiile de cadouri, atasati cate o fundita din panglica si jucati-va cu un pix pentru a desena snuruletele globurilor.


Daca v-a inspirat tutorialul si ati personalizat cadourile folosind aceasta metoda sunt tare curioasa sa imi aratati creatiile voastre.
Spor la impachetat cadouri frumoase!




 Daca doriti sa revedeti toate tutorialele de pana acum dati click aici.

Comentarii