Treceți la conținutul principal

Reciclare creativa

A trecut ceva timp de cand nu am mai prezentat un tutorial si cum in urma cu cateva weekend-uri am avut o sursa foarte frumoasa de inspiratie am vrut sa va arat cum sa faceti jucarii avioane din materiale reciclate.
Puteti face aceste avioane impreuna cu prichindeii iar aceasta activitate cu siguranta le va stimula creativitate si indemanarea.




Iata ce materiale sunt necesare:
- cutii de lapte, inghetata sau orice carton aveti prin casa;
- recipiente goale de la sampon/gel de dus;
- foarfece;
- lipici;
- creion/pix;
- post-it si bold pentru elice.


Dezlipiti etichetele de pe recipientul somponului.
Decupati cartonul la fel ca in imaginea urmatoare:



Lipiti varful aripilor iar baza ramane dreapta pentru ca aceste componente sa fie apoi lipite de recipientul samponului.





Eu am lipit astfel incat partea cu text si grafica va fi vizibila iar in aceasta situatie nu sunt nevoita sa mai pictez avionul. :)

Pentru elice taiati un post-it la colturi si apoi lipiti unul cate unul in interior. Dupa ce ati perforat cu un ac incins capacul recipientului de sampon puteti introduce boldul si elicea.



Este simplu si rapid, nu?



Sa va arat si sursa de inspiratie.
Pe 27 iulie am asistat la un show aviatic foarte frumos, Bucharest International Air Show & General Aviation Exhibition - BIAS 2013. Atat pe timp de zi cat si seara a fost un spectacol fascinant care m-a convins ca si anul urmator trebuie sa il vad.





Desi eram la zeci de metri departare de scena aceasta explozie a fost atat de puternica incat am simtit valul de caldura. A fost wowww!






Comentarii