Treceți la conținutul principal

Tutorial: Anemone din hartie de matase

Astazi va prezint prin intermediul Revistei Atelierul un tutorial flower power. Anemonele nu le stiu de o viata, dar de cand le-am descoperit imi plac mult pentru ca sunt delicate si au o gama cromatica vasta. Va marturisesc ca am vazut buchete de mireasa cu anemone si am stat minute bune sa admir minunatiile. In schimb cele de hartie pot fi utile pentru cutiute marturii si invitatii, asa cum am facut eu.

Tutorialul pas cu pas il gasiti aici.







Daca v-am convins ca anemonele din hartie de matase merita toata atentia voastra dar nu stiti de unde sa achizitionati hartia, va pot spune ca gasiti la Casa Retro si la Klipa. Sunt atat de multe culori frumoase incat sigur nu veti alege o singura culoare.

Comentarii

  1. Absolut superbe,imi place mult culorile alese,la anemone si cutii.Multumim si de tutorial.
    Cutiutele le-ai cumparat asa ,sau le-ai facut tu??imi plce foarte mult formatul.Multumesc!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt foarte drăguţe. Mulţumim pentru tutorial :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu