Treceți la conținutul principal

Un Dragobete delicios


Sambata seara m-am hotarat sa fac tortul de morcovi descoperit de ceva vreme pe blogul Ralucai
Tort de morcovi? Hmmm nu am mancat niciodata si chiar mi-a starnit curiozitatea si am zis sa incerc. Sincer, nu regret absolut deloc ca am reusit sa stau pana la ora 3 noaptea sa il finalizez. Asa se intampla cand la ora 20:30 fugi in Ikea sa iei o tava de copt, desi aveam nevoie de doua, avand in vedere ora la care ar fi trebuit sa stau sa le coc (cam o ora/tava)... noua tava este tot noua iar tortul a ajuns in cea mai mare cratita gasita prin casa. :))

Si iata cum ajung sa ma laud ca stiu sa fac 3 feluri de tort: 
- cu fructe (ananas, kiwi, piersica, banana, portocala) si FARA blat;
- cu zahar ars si mere (descoperit recent la Simo);
- si acum il pun pe lista pe cel cu morcovi (evident de la Ralu).

Asa ca duminica am savurat nu numai tortul de morcovi dar si  surplusul de crema si de blat. Am rupt cu mana bucati mari de blat si am amestecat cu crema ramasa. Am avut parte de un Dragobete DELICIOS, pus in doua cupe de inghetata si asezonate cu dragoste.





Comentarii

  1. Ce frumoase sunt cupele!
    Tort cu morcovi nu am mncat niciodata cu toate ca am mai vazut. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu trebuia să intru - mi-ai făcut o poftă de zile mari. Musai să fac şi eu tortul ăsta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Trebuie sa il incercati, se face usor si este super dulce, poate prea dulce pentru gustul meu dar am innebunit toate colegele. Hihihi!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu