Treceți la conținutul principal

Pana la Craciun

Este miercuri si este Wednesday Christmas Wrap!
Iata primul design de ambalaj ce poate ascunde un minunat cadou de Craciun. Pentru ca imi plac surprizele si pentru ca imi plac foarte mult cadourile am inceput deja sa ma gandesc la modul cum pot fi ambalate cadourile de Craciun.
Astazi voi incepe sa va prezint, ca de altfel in fiecare mercuri de acum incolo pana pe 25 decembrie, cate un design pentru ambalarea cadourilor de Craciun.


De ce ai nevoie pentru a face acest ambalaj:
- hartie alba,
- ac,
- ata colorata,
- foarfeca,
- lipici.

Pentru a coase pe hartia alba o forma dorita puteti desena cu creionul un contur, apoi dupa ce ati terminat de cusut, cu o guma de sters eliminati urmele vizibile.
 
Braduletii de hartie ce apar pe fundal i-am facut iarna trecuta si iata ca imi sunt utili si acum.

Comentarii