Treceți la conținutul principal

Idei de impachetat

In ultimul timp am facut o obsesie pentru impachetarea cadourilor si designul de ambalaj. Imi plac micile detalii pe care poti sa le pui la punct cu materiale pe care le gasesti prin casa.

De fiecare data cand vin de la cumparaturi cu plase, pungi de hartie si plastic imi este foarte greu sa le arunc, asa ca am reusit sa strang foarte multe. 

Ce pot face cu ele? Ei bine, le pot folosi in scopuri practice: pentru impachetarea cadourilor!
Florile, sau mini cosulete cum le-am numit eu sunt facute din sfoara apretata (le puteti vedea aici).



Unele pungi sunt inscriptionate cu logo-uri dar asta nu inseamna ca nu putem folosi interiorul acestora.


Pentru ca mi-a placut foarte mult culoarea de la o oja, am folosit-o pentru a transforma cosuletul intr-o floare. :)





Comentarii